Hlavní navigace

Poskytnutí informací exekutorovi

• (neregistrovaný) 78.80.161.---

18. 9. 2012 11:44

Dobrý den,

mám otázku ohledně exekucí. Na jaké informace o zaměstnanci má právo exekutor?

Exekutor žádá, abychom mu jako zaměstnavatel sdělili informace o zaměstnanci a to:

- kolikátá exekuce to je
    - kolik měsíčně srážíme zaměstnanci ze mzdy
    - kdy předpokládáme, že bude započato se srážením právě této exekuce

Přijde mi, že je to již zásah do soukromí zaměstnance a nejsem si jista, zda tyto data mohu exekutorovi poskytnout, vzhledem na ochranu osobních dat, kterou jsem jako účetní povinna ctít. Exekutor se odvolává na §33 Exekučního řádu, ale tam je to popsáno jen velmi stroze.
    Děkuji za odpověďi

• 18. 9. 2012 13:29

jo (neregistrovaný) 194.228.7.---

Re: Poskytnutí informací exekutorovi
      >Dobrý den,
      >
      >mám otázku ohledně exekucí. Na jaké informace o
      >zaměstnanci má právo exekutor?
      >
      >Exekutor žádá, abychom mu jako zaměstnavatel sdělili
      >informace o zaměstnanci a to:
      >
      > - kolikátá exekuce to je
      > - kolik měsíčně srážíme zaměstnanci ze mzdy
      > - kdy předpokládáme, že bude započato se srážením
      >právě této exekuce
      >
      >Přijde mi, že je to již zásah do soukromí zaměstnance
      >a nejsem si jista, zda tyto data mohu exekutorovi
      >poskytnout, vzhledem na ochranu osobních dat, kterou jsem
      >jako účetní povinna ctít. Exekutor se odvolává na §33
      >Exekučního řádu, ale tam je to popsáno jen velmi
      >stroze.

>Děkuji za odpověďi