Hlavní navigace

Povinnost upozornit na vyřízení reklamac

  • (neregistrovaný) 213.194.211.---

    9. 3. 2010 17:47

    Chci vědět, je-li prodejce povinen upozornit (telefonicky popř. písemně) zákazníka, že reklamace byla vyřízena (negativně nebo pozitivně). Pokud tato záležitost není povinností prodejce, pak je možno 30tidenní reklamační lhůtu snadno "obelstít". Např. reklamuji poškozený nábytek. Po ukončení 30tidenní reklamační lhůty informuji prodejce, že moji reklamaci nevyřídil v zákonem předepsané lhůtě. Ten ovšem pokud jeho povinností není informovat klienta o vyřízení reklamace ihned doplní do reklamačního dokladu, že reklamace byla vyřízena z mého pohledu negativně a tento záznam antidatuje.Mne v tomto případě čeká soudní znalec a soud. V případě, že by byla povinnost prodejce upozornit zákazníka, že reklamace byla vyřízena a on by tuto informaci nesdělil v předepsané lhůtě 30ti dnů, pak bych já mohl uplatnit odstoupení od smlouvy a žádat vrácení peněz.Děkuji za odpověď.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).