Hlavní navigace

Dobropis z EU na materiál - co s tím?

  • (neregistrovaný) 194.212.15.---

    23. 3. 2007 9:05

    Dostali jsme dobropis z Německa na materiál, který jsme v průběhu loňského roku přijali na sklad a už se i vyskladnil do spotřeby. Teď jsem zjistila, že část materiálu byla vadná a tak se vrátilo zpět dodavateli. Část se vrátila v prosinci, část v lednu.

    V průběhu února se řešila reklamace a nyní nám přišly dobropisy (ne na vše, jen na část).

    Co s tím v účetnictví? Materiál je vyskladněný, je ve spotřebě (na 501). Jak to zaúčtovat, co s tím bude z daňového hlediska (daň z příjmů, DPH)??

    Vůbec s tím nemám zkušenosti :-(

    Moc děkuji za rady!

  • Žádné názory

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).