Hlavní navigace

reklamace MP3

  • (neregistrovaný) 89.103.26.---

    2. 3. 2007 20:08

    Dobrý den,

    v létě 2005 jsem si koupil přes internetový obchod 123.mp3.cz MP3 přehrávač. Po pár měsicích začal blbnout (zaseknul se, jinak fungovaly tlačítka - ale vždy pomohlo vyndat baterii a znovu ho zapnout). V květnu minulého roku to ale přerostlo - hrozně blnul zvuk. V originálním balení a s přiloženým dopisem jsem poslal na obchod na reklamaci ... po pár dnech mi přišla odpověd - 1) byla shozená struktura flash paměti - samozřejmě jsem si za to mohl sám (prý :-D => promin tě ale tomu se musím pousmát) 2) byl rozbitý konektor jack který potřebuje výměnu. Znovu jsem tedy MP3 odeslal ted už na servis firmy emgeton kde mi konektor vyměnili (bez dopravy - cca 495kč).

    Po par měsicích to samé - opět blbnul - tak jsem si podle návodu z předchozí reklamace zkusil sám přeinstalovat firmware - vše proběhlo v pořádku - do MP3ky jsem zkopíroval písničky - odpojil od PC a hle- nešla zapnout. Takže opět reklamace - opět jsem si za to mohl sám - a opět ze mě udělali s prominutím debi*a. (ted už ale bez dopravy +200kč za přeinstalování firmware)

    A ted je to tu zase - na reklamaci ( i když 2x teoreticky neuznanou) bych posílal přehrávač po třetí => a otázka zní - mám už nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz? a v jaké výši?

    děkuji moc a přeji hezký večer

    • 3. 3. 2007 9:57

      Ditta (neregistrovaný) 85.70.71.---

      Re: reklamace MP3
      Dobrý den, s přehrávačem Emgeton od téže firmy mám stejný problém. Přehrávač jsem zanesla do záruční opravy, tam mi dali namnožený lístek s tím, že je rozhozená flash paměť a není to předmětem záruky, takže buď si to odstraním sama nebo zaplatím poplatek. To se mi samozřejmě nelíbilo, takže jsem přehrávač odeslala přímo firmě 123 shop se stížností na servis. A jak to dopadlo? Táhne se to už třetí měsíc a resumé je to, že mi přehrávač upadl, zničil se a mohu si za vše sama.
      Držím palce, ať dopadnete líp.

    • 3. 3. 2007 14:36

      Hans (neregistrovaný) 89.103.26.---

      Re: reklamace MP3
      Předem děkuji, snad to nějak dopadne ;)

      mě nejvíc štve že jiná možnost než zaslat to poštou u mě nejde - a bojím se že i když pošlu stížnost a žádost o odstoupení od smlouvy a co ja vym co všechno - stejně se mi zase vrátí MP3 z5 (a zase to budou ty nesmyslné vydaje - poštovné+pojištění+200kč za reinstal firmware)

      prostě mě štve že z nás takhel dělají blbce a že si zavše můžeme sami - ale už jsem slyšel i od známých - že mají s tímto obchodem stejné (negativní skušenost) - prostě jsme narazily ...

      největší blbost stejně je - že mě přišly také nakopírované papíry s (nejspíš stejnou zprávou jakou vám) že: struktura flash paměti byla shozena špatnym souborem nebo souborem v jinem formátu. Přitom VŠICHNI VÍME - že MP3 přehrávač funguje jako jakákoliv jiná "FLEŠKA" tzn.: že na něj můžeme zkopírovat jakékoliv soubory (i když nejdou přehrát - jde jen o přenost dat) ... nevim nevim - snad to chtějí svést na náký vir - netuším :-D

      No doufám že se to tu trochu rozhýbe a dostaneme se k nějakému slušnému závěru... - přeji hezký den

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).