Hlavní navigace

Názor k dotazu Má nějaká práva prodavačka? Co když se jí vedoucí nezastane? od Kara1 - Odsekávání jsou možná pohotové odpovědi, ale pronášené nepříjemným...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 6. 2019 21:10

    Kara1 (neregistrovaný)

    Odsekávání jsou možná pohotové odpovědi, ale pronášené nepříjemným způsobem. Obtěžování a třeba oplzlé řeči ze strany zákazníka nejsou v pořádku a měl by být takový zákazník vykázán - a kým, to záleží na tom, o jaké jde pracoviště. Hospodská v paluši může zvolit peprnější slovník a třeba ho odpálkovat sama (pokud to zvládne) a nic se neděje. Jinde se vykázání musí ujmout třeba vedoucí. A některé řeči mohou být i trestné. Ale jak jsem pochopila, nešlo o obtěžování nebo oplzlé nebo o dokonce o trestné řeči, ale o to, že zákazník prostě prudil a byl protivný. Vzpomněla jsem si na film Restaurant pana Septima, jak Funes, coby restauratér v přestrojení, zkoušel své zaměstnance, jak se chovají k prudícím hostům a jak se umějí ovládat. Ale zákazníkovo hučení na prodavačku, že ona může za to, že není zboží, jaké on chce, fakt není diskriminace.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).