Hlavní navigace

Zakládání dokladů

  • (neregistrovaný) 78.80.160.---

    10. 5. 2019 14:02

    Dobrý den,
    chtěl jsem se zeptat. Jak se zakládají doklady do jednotlivých složek?

    1. Pokladna (příjmy+výdaje) jen pokladní lístek (účtenka)?
    2. Banka (příjmy+výdaje) výpis+faktura?
    3. Faktury přijaté
    4. Faktury vydané

    Dotaz na pokladnu – Jak se to značí? Jen číslovat? Nebo rozlišit výdaje/příjmy? Jak? (v bance to je jasné, podle +/- na výpisu)
    Když mám vystavenou (příjmovou) fakturu v hotovosti, založit do poklady a ještě faktury vydané?

    Nebo má někdo jiný systém? I ve vedení složek? Rád si nechám poradit.

    Děkuji.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).