Hlavní navigace

Práce v účetní firmě - jste spokojeni?

  • (neregistrovaný)

    26. 4. 2019 7:34

    Dobrý den, ráda bych se s někým poradila. Až dosud jsem vždy pracovala jako zaměstnanec ve výrobních firmách. Nyní pracuji 10 let u jedné středně velké firmy jako účetní. Samotná práce mě baví, ale tak nějak cítím, že potřebuji změnu. Také se mně nelíbí, že mi často vedení firmy často neposkytuje všechny informace, které pro svoji práci potřebuji (někdy mi něco podstatného prostě zapomenou sdělit a někdy mám pocit, že mi neřeknou naschvál úplně všechno).
    Nyní jsem dostala nabídku pracovat jako účetní v účetní firmě. Podrobnosti zatím žádné nevím, v pondělí jdu na pohovor.
    Jaké máte zkušenosti s prací v účetní firmě? Jste spokojeni?
    Děkuji za Vaše názory.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 26. 4. 2019 13:45

      jaana (neregistrovaný)

      Dobrý den, pracovala jsem v účetní firmě cca 4 roky. Podle mých zkušeností - jako účetní přímo ve firmě se toho dozvíte mnohem víc, než co se dostane až do účetní firmy. Máte třeba možnost si za jednotlivými odpovědnými osobami zajít a zeptat se, vyžádat si podklady. V účetní firmě znáte od klienta často jen jednu kontaktní osobu - což může být asistentka přinášející doklady a ta nemusí nic vědět. :-)
      Jinak jsem na té práci oceňovala zejména možnost poradit se s kolegy, daňovými poradci a auditory. A dostala jsem se k účtování různých firem - nebylo to pořád dokola nakoupené železo a fakturované konstrukce... 10 let ve výrobní firmě už může být trochu nuda, to chápu. :-)
      Držím palce, určitě si vyberete dobrou práci.

    • 27. 4. 2019 15:27

      pavi (neregistrovaný)