Hlavní navigace

Pojistná událost

  • (neregistrovaný)

    26. 12. 2018 22:26

    Dobrý den,
    prosím, o radu. Majitel má dvě firmy, jedná je s.r.o., druhá a.s. Na vozidle, které vlastní a.s. byla zaměstnancem s.r.o. způsobená škoda, kterou jsme nahlásili pojišťovně za s.r.o., kde je zaměstnanec zaměstnán. Auto jsme si však opravili sami na náklady a.s.. Pojišťovně se zaslala jen faktura od dodavatele, u kterého a.s. zakoupila náhradní díly a opravu jsme si provedli v autodílně. Pojišťovně to stačilo a proplatila nám škodní událost, kterou vystavila firmě s.r.o., ale peníze zaslala a.s.. Je to celé dopletené a teď nevím, zda mám vystavit z a.s. fakturu s.r.o. za to, že nám jejich zaměstnanec poškodil auto, to znamená jako škodu bez DPH? Děkuji za odpověď.