Hlavní navigace

reklamace a vystavení faktury

  • (neregistrovaný) 46.135.35.---

    20. 11. 2018 18:34

    Dobrý den,
    oficiálně jsem s firmou e-mailem a dopisem na doručenku (převzata) zahájil za stavební práce reklamační řízení. Dodnes jsem neobdržel písemnou formou žádné vyjádření o způsobu řešení, vyřízení reklamace, jen telefonicky oznámili, že reklamaci budou řešit opravou. Reklamaci tedy vyřizují opravnými stavebními pracemi, ale k písemné dohodě nedošlo. Opravné práce budou téměř u konce. Dnes mi ústně na stavbě řekli, že musí nějakým způsobem zaevidovat a vykázat nakoupený materiál na opravu a že mi tedy napíší fakturu, kterou nemám platit, že to nebudou po mně vymáhat. To je přeci špatný postup. Pokud by vystavili fakturu, kterou nemám platit, tak by muselo být napsáno „Celkem k úhradě 0,- Kč nebo by museli zároveň vystavit na fakturu dobropis. Není to celé komplikované? Já si myslím, že skouší podvodným jednáním podstrčit mi fakturu, abych jí potom musel uhradit. Mohu fakturu nepřevzít a co v případě, že jí pošlou na doručenku. Jak v takovém případě postupovat.
    Děkuji.