Hlavní navigace

Zprostredkovatelska smlouva Zepter

  • (neregistrovaný) 89.176.193.---

    30. 9. 2018 23:19

    Dobry den,uzavrela jsem zprostredkovatelskou smlouvu se spolecnosti zepter. Hned druhy den mi doslo ze jsem udelala neomluvitelnou chybu. Smlouvu je mozne vypovedet ale vypovedni lhuta je 3 mesice. Ve smlouve jsou uvedene pokuty za neplneni povinosti zprostredkovatele i zpusobene nevedomne dle uvazeni spolecnosti zepter atd..Jsem rozhodnuta ze tuto praci delat nechci. Lze ted ocekavat ze me do uplynuti vypovedni lhuty zavaly sankcemi? Ma nekdo podobnou zkusenost?jJe vubec nejaka moznost jak z tohoto vycouvat bez sankci?

    • 5. 11. 2018 13:41

      Zákaznické centrum Zepter (neregistrovaný) 80.95.98.---

      Re: Zprostredkovatelska smlouva Zepter
      Dobrý den,

      mrzí nás, že jste se po podpisu smlouvy nakonec rozhodla spolupráci nezahájit. Pokud bychom Vám mohli nabídnout nějakou podporu, abyste své rozhodnutí zvážila, rádi to uděláme. Pokud se však rozhodnete zprostředkovatelskou smlouvu ukončit, máte na to samozřejmě právo. Žádné sankce za ukončení činnosti firma Zepter neuplatňuje.

      Kroky k ukončení smlouvy jsou následující: je potřeba písemně požádat o ukončení zprostředkovatelské smlouvy, žádost zaslat na adresu Zákaznického centra. Následně obdržíte potvrzení o ukončení spolupráce s konkrétním datem, ke kterému ukončení firma Zepter akceptuje v souladu se zákonem.

      V případě jakýchkoliv nejasností nás neváhejte kontaktovat na: zakaznik@zepter.cz

      Krásný den
      Zákaznické centrum Zepter