Re: OT - poštovné při vrácení zboží
v tomto případě jde o odstoupení od smlouvy, ne o reklamaci.
Vy jste uzavřela smlouvu distančním způsobem (přes internet) a prodávající v obchodních podmínkách musí mít i ustanovení o tom, kdo nese náklady spojené s navrácením zboží v případě odstoupení od smlouvy. Pokud tam má,že náklady nese spotřebitel, nese je spotřebitel.
více ustanovení 1820 a dále NOZ
Re: Moc Vám oběma děkuji.
>>Dobrý den,
>>
>>koupila jsem si zboží na internetu, hned po obdržení
>>jsem ho vrátila, nevyhovující velikost. Před časem
>>jsem
>>v TV slyšela, že firma musí vrátit i poštovné, které
>>jsem hradila při vracení zboží. Tu stovku bych
>>unesla,
>>ale jde mi princip - jak to tedy má být? Děkuji
>za
>>ochotu.
>
>https://www.dtest.cz/spotrebitelska-poradna/detail/vraceni-postovneho-pri-reklamaci/1046
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
2. 7. 2018 13:59
Dobrý den,
koupila jsem si zboží na internetu, hned po obdržení jsem ho vrátila, nevyhovující velikost. Před časem jsem v TV slyšela, že firma musí vrátit i poštovné, které jsem hradila při vracení zboží. Tu stovku bych unesla, ale jde mi princip - jak to tedy má být? Děkuji za ochotu.