Hlavní navigace

Soupis materiálu jako příloha k faktuře

  • (neregistrovaný) 62.209.225.---

    21. 12. 2012 8:58

    Prosím o radu. Jsem živnostník OSVČ - topenář-instalatér, vedu daňovou evidenci, plátce DPH. Jde mi o to, jestli je potřeba - povinnost, vést soupis materiálu jinak řečeno dodací list, k mé faktuře vystavené. V účetnictví vedu vše pod zakázkami, takže dokáži prokázat který materiál byl na co použit. Účetní ale po mě chce, abych z faktur přijatých vypsal veškerý materiál na dodací list jako přílohu k vystavené faktuře. Nevíte prosím, zda je to povinnost. Ona se hájí tím, že na daňový ch kontrolách bylo vše v pořádku, ale není to zbytečné? Já nad tím strávím spoustu hodin. Kolega ve stejném oboru to nevypisuje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).