Hlavní navigace

reklamace

  • (neregistrovaný) 89.176.26.---

    14. 12. 2012 11:40

    DObrý den, chtěla bych se zeptat jak postupovat pri reklamaci? V Kvetnu letosniho roku jsem dostala od pritele naramek na ruku, po nekolika tydnech se ve spoji roztrhl, donesla jsem ho do prodejny-reklamace neuznana platila jsem za opravu. Po daslich asi 4 tydnech ta sama zavada,opet jsem donesla na reklamaci- neuznano-mechanicke poskozeni. po pouhych 10 dnech jsem tam sla jiz po 3, chtela jsem odsoupeni od smlouvy tak mi rekli ze neni mozné,a ze opravy tohoto typu se musi platit a nevztahuje se na ne reklamace. Preci kdybych to mechanicky poskodila to ocko na retizku tak je to videt, ale tady bohuzel je videt slaby material. Jak mam prosim postupovat aby mi vratili penize, Naramek stal 1560 Kč.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).