Hlavní navigace

Finanční pronájem

  • (neregistrovaný) 90.182.173.---

    11. 12. 2012 8:42

    Prosím Vás..byť účtuji již dlouho..finanční pronájem jsem fakt nikdy nedělala a ani jsme ho neměli..jenom úvěry.

    A nevím si s tím rady..Vím,že to není naše a tím končím.. Prosím o rady i celého účtování.
    Mám tu smlouvu na 60 měsíců, fixace úroků je na 12 měsícu.

    Stroj máme od firmy A a leasing nám poskytuje firma B.

    Pořizovací cena je 44 500 EUR
    DPH 8 900 EUR

    Z toho byla zaplacena záloha 8010 EUR ( Včetně DPH)
    Mám zde návrh splátkového kalendáře, ten si každý měsíc ofotím a zaúčtuji jako fakturu pro příslušný měsíc a slouží jako dańový doklad?

    Ve splátkovém kalendáři je napsané ..7.11 . 6675+1335 =8010..to je ta zaplacená záloha..Jak to bude zaúčtované?
    Dále je každý měsíc:
    základ + dph (splátky 20%)+ fin. služba 20% - zákl+dph
    630,42+126,08 + 113,22+22,64 = 743,28 základ + 148,72 dph.

    Jaký je správný zaúčtování..opravdu jsem to nikdy neúčtovala.. Děkuji moc.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).