Hlavní navigace

Kdy je výplatní termín ve školství

  • (neregistrovaný)

    17. 7. 2018 7:57

    Dobrý den, pracuji ve výrobní firmě, která se již delší dobu potýká s nedostatkem financí. Jsem tady jediná účetní, hodně kolegů uteklo, takže zastupitelnost není žádná a mně se mzdy "rozlezly" prakticky do celého měsíce ..... Nyní se mě rýsuje možnost na změnu práce a pokud to dobře dopadne, tak bych měla od nového roku pracovat jako mzdová účetní na jedné větší střední škole (stávající mzdovka se chystá do důchodu).
    Příští rok bychom chtěli s rodinou na dovolenou k moři - Bulharsko a již nyní se za poměrně výhodných podmínek prodávají first minute na rok 2019 a rádi bychom si dovolenou objednali už nyní (mám ráda, když mám vše dopředu naplánované....). Nevíte prosím Vás, jaký je výplatní termín ve školství? Jde mi o to, jaký si zamluvit termín dovolené a nechci se v té škole ptát, aby si neřekli - Ještě ani nenastoupila a už si plánuje dovolenou .....
    Moc Vám děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 17. 7. 2018 8:05

      pz (neregistrovaný)

      Re: Kdy je výplatní termín ve školství
      Jen doplním - neptám se kvůli tomu, kdy poberu výplatu, ale potřebuji vědět, do kdy má být výplata zpracovaná a vyplacená.

    • 17. 7. 2018 8:26

      xJ (neregistrovaný)

      Re: Kdy je výplatní termín ve školství
      Termín je takový, jaký si ho stanovila škola vnitřním předpisem a v případě uzavření PP vás musí o termínu informovat sama, ale to byste jako mzdová měla vědět, zákoník práce platí pro všechny. I pro školy.

      Zákoník práce § 37
      Informování o obsahu pracovního poměru
      odst 1) Neobsahuje-li pracovní smlouva údaje o právech a povinnostech vyplývajících z pracovního poměru, je zaměstnavatel povinen zaměstnance o nich písemně informovat, a to nejpozději do 1 měsíce od vzniku pracovního poměru; to platí i o změnách těchto údajů. Informace musí obsahovat