Re: Org.mzdové agendy
Při odchodu pracovníka v lednu zakládáte Originál Potvrzení ke mzdám do ledna - nebo až do prosince? A náhradu "Potvrzení", o kterou si požádá zaměstnanec třeba v květnu, zakládáte ke květnovým mzdám? Další náhradu "Potvrzení", o kterou si požádá zaměstnanec pak ještě v lednu následujícího roku, zakládáte do dalšího roku?
A předtím projdete všechny předchozí šanony abyste věděla, o kterou náhradu Potvrzení v pořadí se jedná?
Re: Org.mzdové agendy
Mám klienty, kteří mají tak do 20 - 25 zaměstnanců.
Veškerá Potvrzení zakládám do složek k zaměstnacům.
RZD zakládám do složek k zaměstnacům spolu s podklady + jeden výtisk dávám ke mzdám, ve kterých RZD zúčtovávám (vlastně teď už je v SW sestava se souhrnem za všechny pracovníky)
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
19. 10. 2017 15:13
Prosím o názory. Dáváte RZD a Potvrzení o příjmech za jednotlivé roky do složky zaměstnance? Mi se to tam dávat nechce, raději bych to založila do mezd podle měsíců - do šanonu za 12. měsíc. Kde máte uloženo vy?? Děkuju.