Hlavní navigace

Org.mzdové agendy

  • (neregistrovaný)

    19. 10. 2017 15:13

    Prosím o názory. Dáváte RZD a Potvrzení o příjmech za jednotlivé roky do složky zaměstnance? Mi se to tam dávat nechce, raději bych to založila do mezd podle měsíců - do šanonu za 12. měsíc. Kde máte uloženo vy?? Děkuju.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 19. 10. 2017 15:29

      .. (neregistrovaný)

      Re: Org.mzdové agendy
      Při odchodu pracovníka v lednu zakládáte Originál Potvrzení ke mzdám do ledna - nebo až do prosince? A náhradu "Potvrzení", o kterou si požádá zaměstnanec třeba v květnu, zakládáte ke květnovým mzdám? Další náhradu "Potvrzení", o kterou si požádá zaměstnanec pak ještě v lednu následujícího roku, zakládáte do dalšího roku?
      A předtím projdete všechny předchozí šanony abyste věděla, o kterou náhradu Potvrzení v pořadí se jedná?

    • 19. 10. 2017 18:36

      LK (neregistrovaný)

      Re: Org.mzdové agendy
      Ne, ne, to určitě ne. Založila bych je samostatně do šanonu mezd
      - např. do roku 2016, 2017. Podle měsíců ne.

    • 19. 10. 2017 18:58

      .. (neregistrovaný)

      Re: Org.mzdové agendy
      Mám klienty, kteří mají tak do 20 - 25 zaměstnanců.
      Veškerá Potvrzení zakládám do složek k zaměstnacům.
      RZD zakládám do složek k zaměstnacům spolu s podklady + jeden výtisk dávám ke mzdám, ve kterých RZD zúčtovávám (vlastně teď už je v SW sestava se souhrnem za všechny pracovníky)

    • 20. 10. 2017 11:05

      rs (neregistrovaný)

      Re: Org.mzdové agendy
      Dobrý den,
      RZD i Potvrzení o zdan.příjmech mám založené v růžovém Prohlášení poplatníka daně z příjmu..všechna růž.prohlášení mám zvlášť na kupě.Pokud si požádá o náhradu Potvrzení,udělám kopii dalšího,nebo napíšu kdy opět bylo vydáno zam.nci.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).