dobrý den, pracuji jako účetní a poslední dobou se mi zdá, že chodí častěji faktury, které obsahují chyby - špatné DUZP k soupisům prací, k předávacím protokolům, k zúčtovaným zálohám, zaplaceným zálohám, chybí přílohy - podepsané objednávky, dodací listy, nebo nejsou podepsané apod. Poměrně dost času mi zabere to dát do pořádku. Začínám přemýšlet, jestli si tu práci nepřidělávám sama a vidím chyby, kde třeba nejsou. Mohla bych požádat o zkušenosti jak to děláte Vy ostatní ? Moc díky za čas.
17. 10. 2017 12:42
dobrý den, pracuji jako účetní a poslední dobou se mi zdá, že chodí častěji faktury, které obsahují chyby - špatné DUZP k soupisům prací, k předávacím protokolům, k zúčtovaným zálohám, zaplaceným zálohám, chybí přílohy - podepsané objednávky, dodací listy, nebo nejsou podepsané apod. Poměrně dost času mi zabere to dát do pořádku. Začínám přemýšlet, jestli si tu práci nepřidělávám sama a vidím chyby, kde třeba nejsou. Mohla bych požádat o zkušenosti jak to děláte Vy ostatní ? Moc díky za čas.