Re: Zakládání dokladů v době PC
Není zapotřebí tisknout, ale je zapotřebí mít zálohové tak, aby bylo možno v potřebném okamžiku zálohu "aktivovat" / vytisknout či mít aktivní v elektronické podobě.
Kdo má dnes možnost načíst data z "velkých" disket, které byly ještě před pár lety zcela běžné, nic jiného nebylo - ale dnes až funkční velké šachty nemá téměř nikdo?
Na druhou stranu - na co mi je vytištěné pdf. s Potvrzení o podání Přiznání na FÚ, když FÚ bude vyžadovat PKCS?
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
15. 8. 2017 11:18
Dobrý den,
chci se zeptat z praxe, jak to řešíte v době zpracovávání účetnictví převážně na PC se zakládáním dokladů. Je jasné, že přijaté faktury a jiné doklady zvnějšku je třeba dále zakládat, ale co třeba denní výpisy z banky - tisknete si je a zakládáte do šanonu nebo je jen zaúčtujete a zakládáte jen měsíční výpisy? A co třeba při zpracování mezd - přehledy na ČSSZ, ZP - je prostě potřeba i v dnešní době pořád vše tisknout? Jakou máte zkušenost? Díky.