Tisk stránky

Slovník pojmů

 

Výklad 3223 pojmů z práva, ekonomiky a dalších oblastí podnikání

 

reklama

oznámení, předvedení či jiná prezentace šířené zejména komunikačními médii, mající za cíl podporu podnikatelské činnosti, zejména podporu spotřeby nebo prodeje zboží, výstavby, pronájmu nebo prodeje nemovitostí, prodeje nebo využití práv nebo závazků, podporu poskytování služeb, propagaci ochranné známky, pokud zákon o regulaci reklamy nestanoví jinak

Pramen

§ 1 odst. 2 zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy

Viz také

spacer spacer spacer
Nahoru
Probíhá načítání...
Slovník pojmů
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:
Nová registrace Zapomenuté heslo
E-mail zpravodaj

Přihlašte se k odběru e-mailového zpravodaje, který Vás upozorní na novinky našeho serveru

Anketa - hlasovalo 624 lidí

Začala druhá vlna EET, jste na ni připraveni?

Ano 47 %
 
Ne 53 %
 
Výsledky anket
Vyhledávání v rejstřících
© 1998 - 2017 HAVIT, s.r.o.   |   5231   |   ISSN 1213-7235   |   e-mail: business@center.cz